BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 13, 2010

I LOVE MYSELF CONTEST

thanks to nadiah coz tag nur contest ni...sekarang nur jawab yek..sememang nyer i love myself...tapi nak letak gambo cute mcm cik penganjur..xde la..she so cute..

believe me or not..she so cute..like nadiah said..mcm anak patung

nur hanye de gambo ni jer skrg..gambo latest yg nur rase ok kot tuk letak kat contest ni (nur de gune gambo ni tuk contest lain hehehe)..ni pun amik kat dalam pandrive..segan lak nak letak gambo dulu2 yg ms kurus ckit..coz sekarang nur dah membesar bagaikan juara huhuhu...

captured by yaya...
nur nak tag...
tiefazatie
 MyMy
ummi sofiyyah



6 comments:

ayah,ummi, farish said...

cantik & ayu gmbr nur tu....moga berjaya

Diamilikku said...

gambar penganjur contest tu jadi cute sebab aksinya bergambar yang cute..budak2 remaja suka amik gambar gitu kan..nampak cute je..bila kita cuba jadi tak cute la pulak..hehehhe

nur_eimi said...

tu la pasal..wajib xjadi nyer camtu..

ummi sofiyyah said...

good luck dear...so sweet..tq tag ummi..ok nnt ummi join ek...tq again...

nadiah said...

cantik gambar eimi..
good luck..

M y M y said...

tq nur sb tag mymy..
nati my join..hehe..bz sket skrg nie..
tajin nyaa join Ga yaa..
slamat bpuasa yaa..