BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 8, 2011

layan lagu wanita...

tibe2 jer nak letak lagu wanita ni kat blog selepas dengar lagu ni kat radio..hot fm...semperna hari wanita hehe..

nur tak jumpe video clip yg betul tuk lagu ni..

so amik jer pe yg de kat youtube..so layannnn....






Wanita - Dato' Siti Nurhaliza


Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

(Korus)
Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

(Korus II)
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

(Ulang Korus I)
(Ulang Korus II)

aaa… Ku wanita
aaa… Ku wanita….
Yang hanya perlu kau fahami

(Ulang Korus) (2x)
Oh apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Wanita… woohoo..
Ku Wanita… ooo…
Wanita…

2 comments:

Em's Family said...

akak pun suke lagu ni jugak.. dok ulang ulang dan ulang, lagi satu akak suke lagu hapuslah airmatamu tapi yang nyanyi bukan sharifah aini tapi dato' siti...

nur_eimi said...

siti kasi la lagu pe..semua leh nyanyi n sedap dgr...