BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 1, 2010

duitku terbang lagi...tapi...nak bercuti...

hahaha..belum start warehouse sale nur dah borong banyak...
nasib baik la makcik nur de order banyak..kalau tak..lagi banyak nur beli tuk diri sendiri...
bukan pe barang2 plastik ni banyak leh gune..nak letak tepung..gule..biskut..senang..susun kat almari pun senang..tu yang borong..ikutkanh ati semua pun nak beli..dah la bulan ni banyak warehouse sale..sabo..sabo...

next week nur nak g bercuti lak..g melake..ala bawak adik2 g jalan2..cuti sekolah..pastu dah lame tak bawak dorang jalan-jalan..tapi tu la..melake kat mane yang best bawak budak2 kecik ni yek huhuhu...ni tengak duk cari lagi tempat2 yang menarik kat melake...

3 comments:

Ya ALya said...

katanyer melaka wonderland best,dekat area ayer keroh.....

My Life My World said...

Bandar Hilir ... ada Menara Taming Sari, ada cruise kat sungai... yang ni naik malam best, sebab banyak lampu-lampu. Boleh naik bukit St Paul. Ambik gambo kat A-Famosa, ada muzium dan ada Dataran Melaka tempat soping :)

nur_eimi said...

erm..nur dah masukkan dlm list..thanks..sane de tak tempat cam fun fair ker hehe..tul budak2 main..