BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 1, 2010

KOLEKSI EKSKLUSIF RAYA EID UL FITR by Rizman Ruzaini...

nur ni antara peminat rekaan Rizman Ruzaini..tapi xla mampu nak memilikinyer..diri ini tidak la setaraf Siti Nurhaliza or Erra Fazira..tapi suke tgk dorg nyer rekaan..tambah lak yg pakai nyer cantik2 belake..bertuah badan..semalam nur de terdengar kat tv.(tv rosak xleh tgk..dengar jer la..huhu..de sape2 nak derme tv x??..)..pasal new collection dorg..KOLEKSI EKSKLUSIF RAYA EID UL FITR..kali ni berkonsepkan kaftan..sabo jer la dgr..nak tgk huhuhu...so pagi ni sampai jer kat opis...cepat2 cari pasal ni..bukak la blog Rizman Ruzaini...





 


cantikkan???...suke tapi if kasi kat nur..xtau leh pakai ker x..coz..nak g mane pakai camni..xde event yg sesuai tuk nur g pakai baju cam gini..selain tu..badan xla cantik macam mereke2 di atas huhuhu...lagi pun..xmampu nak beli baju tu..wajib org yg gaji mcm mereke2 di atas jer yg mampu..pakai dalam mimpi jer la...

7 comments:

anul said...

cantik kan...anul teringin nak beli but kdg2 fikir i ni pendek kang,,terbelai2 kain tu menyapu lantai..nak keluar kereta..

nur_eimi said...

tau xpe..nur ni dah la xreti bergaya2 ni..so boleh tgk jer kot hehe

farra8979 said...

mmg cantik.. tp kang p raya, lg vogue pd me abg plak.. hihihi..

diriku said...

cantik...

zahidah dihaz said...

cantiknya...
nah ada hadiah@tag untuk awak..
hehehehehe

jon join contest ni...
http://dihaz17-foryou.blogspot.com/2010/09/jom-join-contest-ku.html

and jangan lupa join contest saya sekali....
http://dihaz17-foryou.blogspot.com/2010/09/miss-zahidah-contest-teka-menang.html

nur_eimi said...

thanks zahidah..nanti nur wat k..bz ckit skrg..rindu nak msk contest huhuhu

hamzah ian said...

fuhyooo... cunnye..