BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 24, 2010

Sehari di Pulau Pinang....

19hb june lepas nur g penang..tujuan sebenar adalah g kenduri kawen K.Yana n A.Lan (gambo nur upload nnt)..tapi tu la..g kenduri pe jer leh wat..makan, jumpe pengantin, tangkap gambo..pastu blk..so kitorg gunakan la peluang yg de ni jalan2 makan angin kat penang di bantu oleh Saiful n Izaty(kenalan kat penang)..

(nur, im n izaty)
ni kat atas feri..nak g ke pulau..panas huhuhu..but angin kuat..best..

(saiful, Esq n Asan)
thanks to Asan coz menyediakan perhikmatan pengangkutan..krete viva yg sgt jimat..dari KL to penang baru rm30..jimat bangat..

saiful n izaty bawak kitorg g makan laksa penang n ABC kat batu ferringi..Thanks saiful belanje kitorg..

abis makan sempat lagi bergambo kat tapi pantai yg betul2 tepi kedai laksa tu..
bestnye hirup udara pantai ni..

coz dah petang xtau nak g mane..kitorg g la Toy Museum...
best ker tmpt ni...boleh la..best tuk tangkap gambo..tapi tiket msk tu mcm mahal ckit la..mcm xberbaloi..

last skali b4 blk kitorg singgah tempat yg wajib singgah kat penang ..Padang Kota lame..p pekene persembo n kerang rebus...yum yum yum...

b4 g ke pulau..kitorg dah singgah kat kedai jeruk kat Butterworth..pe lagi..borong la..jeruk salak la yg 1st nur cari...sedap nyer..terluir tau...byk sgt jeruk sampai rase nak beli semua jenis jer..tapi nasib baik la msh de iman..xikut sgt nafsu tu..so nur beli jeruk magga,kedongdong,pala n anggur..lupe lak jeruk salak (yg plg byk)..


lame xg bercuti..dapat g jalan2 luar dari KL sehari pun dah seronok..bile la dapat g bercuti lagi....

1 comments:

ciEk NiENa said...

mak aiihh, sedap nya jeruk tu.. dah lama xturun penang.. huhu..