BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 16, 2012

apam angry bird, apam ladybird, apam polkadot & corak2 lain..

Alhamdulillah...
syukur pada Allah kerana di murahkan rezeki....
Thanks kepada yang order k..

mulain hari ini..penghantaran ke giant sek 13 shah alam free k...
kenapa?...coz nur dah duduk dekat gak la dgn giant..sek u16 denai alam...


Harga apam polka dot:
50 bj- rm12 w/o filling & rm15 with filling
100 bj -rm20 w/o filling & rm25 with filling

Harga untuk apam corak2 lain-lain :
50 bj- rm17 w/o filling & rm20 with filling
100 bj -rm25 w/o filling & rm30 with filling

Harga untuk Apam saiz besar :
Apam polkadot w/o filling = rm0.50/pcs
Apam polkadot wt filling = rm0.60/pcs
Apam corak lain w/o filing = rm0.60/pcs
Apam corak lain wt filing = rm0.70/pcs

 # filling- coklat, kaya, peanut, jem strawbery, Apple, raspberry, blackberry & nenas


Penghantaran
 area sungai buluh (the store) n kota damansara McD Sek 6 @ giant.. rm5 ..
cas penghantaran mengikut kawasan..
Pos laju nur cas rm13 (sampai dlm ms sehari or 2 hari ikut kawasan) (penghantaran ditanggung oleh pembeli)

# lebih dari 500bj harga boleh dirunding...


Thursday, April 12, 2012

step melukis apam angrybird...

arini tah ape mood nur nak share macamne ne nur draw angrybird atas apam..
bukan xde keje yek..nur xlarat nak buat keje arini..xleh nak pk...penat..
semalam sehari suntuk buat apam..Alhamdulillah rezeki..
selamat mencube k...


Friday, April 6, 2012

apam angry bird, apam ladybird & apam polkadot

Alhamdulillah kerana dimurahkan rezeki lagi walaupun nur dah cuti 2 bulan buat apam ni..
nur start buat apam mgu lepas..permulaan yg agak mencabar kerana nur kene siapkan apam utk quantiti yg agak besar..Alhamdulillah berjaya jugak siapkan..
apam permulaan selapas cuti kawen...

thanks to Irma kg.pandan..order yg paling byk nur buat..nasib baik de family yg bantu..
order by Ida..
order by Fairuz


Thanks kepada semua yang order..
harap berpuas hati...


Harga apam polka dot:
50 bj- rm12 w/o filling & rm15 with filling
100 bj -rm20 w/o filling & rm25 with filling

Harga untuk apam corak2 lain-lain :
50 bj- rm17 w/o filling & rm20 with filling
100 bj -rm25 w/o filling & rm30 with filling

Harga untuk Apam saiz besar :
Apam polkadot w/o filling = rm0.50/pcs
Apam polkadot wt filling = rm0.60/pcs
Apam corak lain w/o filing = rm0.60/pcs
Apam corak lain wt filing = rm0.70/pcs

 # filling- coklat, kaya, peanut, jem strawbery, Apple, raspberry, blackberry & nenas


Penghantaran
 area sungai buluh (the store), Shah alam(giant seksyen 13) n kota damansara(McD Sek 6 @ giant) rm5 ..
cas penghantaran mengikut kawasan..
Pos laju nur cas rm13 (sampai dlm ms sehari or 2 hari ikut kawasan) (penghantaran ditanggung oleh pembeli)

# lebih dari 500bj harga boleh dirunding...

Tuesday, March 27, 2012

Wedding 10.03.12

Wedding nur buat dekat dewan perdana Lembaga Getah Malaysia, Sg.Buluh..Thanks kepada yang datang...maaf  kpd yg datang tapi nur tak sempat jumpe uek..Alhamdulillah..walaupun majlis ni sederhana & budget pun tak la besar mane..tapi semua nya berjalan dgn baik n memuaskan..lagi syukur coz semua family berpuas hati n gembira..wedding ni mmg nur & esq yg handle..kitorg buat sendiri..tak nak menyusahkan mak ayah..semua cari sendiri..pepun thanks kpd family nur & esq coz tlg siapkan doorgift yg banyak tu.sepupu2 yg tlg jage dewan..jaga majlis tu..semua la yg tolong menolong untuk majlis yg kecil ini..

mase masuk dewan..
dengan family nur
dengan nenek,mak and pakcik makcik sedare..
dengan adik2 esq..
Doorgift yg tak seberape untuk tetamu..
candy buffet..
candy buffet by Yaya..thanks yaya...love it...

 Thanks jugak kepada catering seri mempelai coz memberi pakej yg murah and memuaskan..terutama makanan di hari majlis..sangat sedap..rugi tak makan banyak huhuhu..pengantin xleh nak makan byk..cover gitu huhuhu...


Monday, March 26, 2012

Nikah 09.03.12

Alhamdulillah pada 09.03.12 nur selamat di nikahkan dengan Esq di surau dekat rumah nenek nur taman keramat AU2..Alhamdulillah juga coz majlis berjalan dengan lancar..cume mak andam lambat..tsangkut dalam jem...15mnt jer die make up nur...make up ok la..xde la hancur muke nur hehehe..tapi simple jer la..
nur & esq..pasangan 'comel' hehehe...
hantaran dari perempuan..nur buat sendiri jer..simple..
hantaran dari lelaki..
doorgift untuk tetamu yang datang..de tambahan  muffin..de org sponser..tak sempat nak amik gambo..dah abis...

gambar lain nur upload kat FB yek...

Monday, February 20, 2012

Apam nur_eimi..Temporarily Closed...


Kepada semua pelanggan..
 nur akan bercuti buat apam mula 4hb Feb - 25hb Mac..
Maaf kerana nur tak dapat amik order untuk bulan 2 & 3..
Kenapa nur cuti panjang..coz nur akan sibuk buat persiapan kawen & pindah rumah..so tak sempat nak buat apam..huhuhu..mesti nur akan rindu wat apam ni..
if nak order untuk bulan 4 dan seterusnyer..dah boleh order dari sekarang...ni pun jadual untuk bulan 5 dah banyak org booked...Alhamdulillah..Thanks kepada yang dah tempah awal..


Monday, February 13, 2012

Doodgift....huhuhu

doorgift ni class gitu..tapi tak mampu la nak beli..de sape2 nak sponser tak hehehe...

sape2 nak order leh tgk kat link ni...partees..
doorgift nur 70% wat sendiri...tu pun nasib baik de ahli keluarga de nak bantu..

Friday, February 10, 2012

Rindu nak buat Apam...

rindunyer nak buat apam..tapi nak wat camne..byk bende lain lagi kene buat..
ni nur letak gambar apam ladybird yg last nur buat b4 ct...
thanks ye kak...

Sekarang ni tengah berusaha menyiapkan doorgift nyer paper beg..thanks to my family n sepupu sepapat..coz tolong nur...

lepas ni nak wat doorgift tuk VIP n hantaran lak...




Friday, February 3, 2012

gambar apam part 7...

Ni gambar apam yg terbaru...
Maaf kpd customer yg nur terpakse tolak order..
jadual nur de limit..maklum la..siang keje..malam jer de mase..so tak banyak yg nur leh buat..
weekend jer..Allhamdulillah..weekend nur sentiase de order..

order oleh Azua..for her wedding..Tahniag Azua..
For Syuhada sg.buluh..ni untuk wedding gak..

untuk aqiqah..

Thanks kepada semua yang order..
harap berpuas hati...

kepada sesiapa yang gambar apam nyer takde..
means nur tak sempat nak tangkap gambar..sorry yek


Harga apam polka dot:
50 bj- rm12 w/o filling & rm15 with filling
100 bj -rm20 w/o filling & rm25 with filling

Harga untuk apam corak2 lain-lain :
50 bj- rm17 w/o filling & rm20 with filling
100 bj -rm25 w/o filling & rm30 with filling

Harga untuk Apam saiz besar :
Apam polkadot w/o filling = rm0.50/pcs
Apam polkadot wt filling = rm0.60/pcs
Apam corak lain w/o filing = rm0.60/pcs
Apam corak lain wt filing = rm0.70/pcs

 # filling- coklat, kaya, peanut, jem strawbery, Apple, raspberry, blackberry & nenas


Penghantaran
 area sungai buluh (the store), Shah alam(giant seksyen 13) n kota damansara(McD Sek 6 @ giant) ..
cas penghantaran mengikut kuantiti tempahan..
yg hampir dgn nur kat seksyen U5 shah alam(Mah sing industrial park) Free..
Pos laju nur cas rm13 (sampai dlm ms sehari or 2 hari ikut kawasan) (penghantaran ditanggung oleh pembeli)

# lebih dari 500bj harga boleh dirunding...

Thursday, January 26, 2012

isu halal untuk tepung cap sauh & blue key...

Assalamualaikum...arini nur cuti hehe..
tapi de apam yg perlu disiapkan...tapi nur curi ckit mase untuk share tentang isu halal tepung cap sauh n blue key..if kawan2 perasan kat FB ramai org share pasal tu..nur agak terkejut gak..coz nur adalah pengguna tepung n minyak tu..tepung terutamanya...semua org pun tahu tepung cap sauh ok..tapi bile kuar isu ni..risau gak..
tapi pihak JAKIM dah jawab yang semua tu rumor..kabar angin..if check kat direktori halal jakim pun terang2 halal...so sebelum pe2 tindakan di buat kite perlu siasat n tanya kepada pihak yg lebih tahu..
 ni nur amik kat FB..


ni hasil nur check kat direktori halal jakim...
http://www.halal.gov.my/v3/index.php/ms/component/content/article/7-direktori-halal/126-direktori-halal-malaysia

Friday, January 20, 2012

Apam size besar...

Alhamdulillah 2 hari lepas nur bertungkus lumus menyiapkan apam size besar ni 1000pcs..ni tuk doorgift kawen..thanks to Saleh coz order..
2 kotak besar gak la..jenuh nak bawak turun dari umah nur yg tingkat 5 tu..dah la xde lif..Thanks to Esq coz gagahkan diri bawak turun kotak tu..

akhir kate..fuhhh...lenguh tangan beb wat packing ni..wat apam lg..pastu packing lak..kene upah org ni..